۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

اختری مطرح کرد:

نقطه عطف جنگ آزادسازی خرمشهر بود/ انجام 5 برنامه فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

نقطه عطف جنگ آزادسازی خرمشهر بود/ انجام 5 برنامه فرهنگی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: نقطه عطف جایی است که همه چیز برعکس و تمام معادلات وارونه می‌شود و نقطه عطف جنگ آزادسازی خرمشهر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر اختری پیش از ظهر شنبه در مراسم رونمایی از نرم‌افزار اندروید یادواره شهدا که توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه طراحی شده بود اظهار داشت: نقطه عطف جایی است که معادلات عوض می‌شود و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف جنگ بود وجایی که دشمن تمام معادلات خود را به هم ریخته دید.

وی افزود: دانشگاه صنعتی یکی از دانشگاه‌هایی که هرچند با رکود کار خود را شروع کرد اما با توجه به این مسئله و اینکه  تازه تاسیس بوده و مشکلاتی را نیز دارد توانسته در زمینه‌های فرهنگی اقدامات خوبی را انجام دهد و از این اقدامات 5 کار بزرگ در حوزه فرهنگ است.

اختری، طراحی نرم‌افزار گردشگری با هدف تسهیل در اطلاع‌رسانی در زمینه گردشگری استان و تقدیم آن به سازمان میراث فرهنگی بدون ریالی دریافتی، طراحی بانک اطلاعاتی پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برای دسترسی راحت و سریع به نقاط مختلف در این زمینه، طراحی نرم افزار مربی مجازی برای مشاوره‌های ورزشی، طراحی نرم‌افزاری برا حمایت از کودکان سرطانی که تا هفته آینده تقدیم به موسسه حمایت از کودکان سرطانی(محک) خواهد شد را از جمله این اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه افزود: طراحی نرم‌افزار یادواره شهدا با درج زندگی‌نامه، عکس و خاطرات 2800 شهید استان را از دیگر اقدامات دانشجویان این دانشگاه در حوزه فرهنگ برشمرد و گفت: پس اقدامات نهایی این نرم‌افزار در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار می‌گیرد تا آن را روی سایت قرار داده و کاربران بتوانند آن را برای استفاده در موبایل خود دانلود کنند.

 

کد خبر 2297691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha